Introducere în Cadastru. Ce... Cum... Cat..
Documentaţia cadastrală este necesară pentru vânzarea unui imobil, (ori pentru situaţiile în care
acesta este donat ori moştenit) sau în situaţia în care este necesară instituirea unei ipoteci asupra imobilului.
Actele necesare pentru întocmirea documentaţiei cadastrale variază în funcţie de timpul lucrării.
Pentru efectuarea înscrierii în cartea funciară a unui apartament, sunt necesare următoarele documente:
- Copii legalizate ale actelor de proprietate (contract vânzare-cumpărare, certificat de
moştenitor, act de donaţie, titlu de proprietate, contract de construire, etc.);
- Certificat fiscal;
- Cerere înscriere
- Convenţie;
- Declaraţie.
Pentru efectuarea înscrierii în cartea funciara a unui teren aflat în intravilan sau extravilan, care are sau nu
o construcţie, sunt necesare următoarele documente:
- Copii legalizate ale actelor de proprietate (contract vânzare-cumpărare,
certificat de moştenitor, act de donaţie, titlu de proprietate, etc.);
- Copia legalizată a procesului verbal de punere în posesie (în condiţiile în care există);
- Certificat fiscal
- Cerere înscriere
- Convenţie;
- Declaraţie.
Intocmirea dosarului se realizează înntr-un termen de 3-4 zile lucratoare din momentul în
care confirmaţi o comandă şi ne puneţi la dispoziţie actele necesare.
Avizarea dosarului de către ANCPI poate dura între 7 si 21 de zile lucrătoare, în funcţie de tipul documentaţiei cadastrale.
In cazul în care aveţi în continuare unele nelamuriri sau
doriţi să efectuaţi o lucrare de cadastru realizată de un inginer geodez autorizat,
puteţi folosi pagina de contact pentru a lua legatura cu noi.
.::© 2012 inginergeodez.xhost.ro::.
Browsere recomandate: Google Chrome si Mozilla Firefox.
Rezolutie recomandata: ->1280x1024